.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد ؛
امام جمعه ساری: مسئولان با مهار گرانی قدردان حضور حماسی ملت در ۲۲ بهمن باشند
شمال نیوز : امام جمعه ساری با انتقاد از روند افزایشی گرانی افسار گسیخته در بازار، افزود: مسئولان باید قدرشناس حضور پرشور ملت در 22 بهمن و حماسه‌های متعدد انقلاب و دفاع مقدس باشند و بدعهدی و بی‌مبالاتی مسئولان سبب پایمال شدن خون شهدا نشود.....
امام جمعه ساری: مسئولان با مهار گرانی قدردان حضور حماسی ملت در ۲۲ بهمن باشند

شمال نیوز:  امام جمعه ساری با انتقاد از روند افزایشی گرانی در بازار گفت: مسئولان با مهار گرانی قدردان حضور حماسی ملت در ۲۲ بهمن باشند.

به گزارش شمال نیوزد ، ، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با دعوت مومنان به تقوای الهی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در زندگانی خود همواره یاور محرومان و مستضعفان باشیم.

وی افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس و انقلاب همواره پشتیبان ارزش‌های انقلاب بوده و حامی ولایت فقیه بوده و هستند.

امام جمعه ساری با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در 40 سالگی انقلاب، تصریح کرد: نقشه‌های شوم و واهی استکبار جهانی در 22 بهمن امسال بار دیگر نقش برآب شده است.

طبرسی با تاکید بر توجه ویژه مسئولان به پیام حضور مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن امسال افزود: برنامه‌های استکباری با حضور پرشور ملت ایران در 22 بهمن امسال برملا شده و ملت ایران به بلوغ سیاسی رسیده است.

وی با اعلام اینکه ملت ایران همواره پای ارزش‌های الهی و انقلاب بوده و هستند، تصریح کرد: استکبار جهانی برای کمرنگ کردن حضور ملت در 22 بهمن برنامه‌ریزی و هزینه هنگفتی کرده است که بی اثر بوده است.


امام جمعه ساری با انتقاد از روند افزایشی گرانی افسار گسیخته در بازار، افزود: مسئولان باید قدرشناس حضور پرشور ملت در 22 بهمن و حماسه‌های متعدد انقلاب و دفاع مقدس باشند و بدعهدی و بی‌مبالاتی مسئولان سبب پایمال شدن خون شهدا نشود.

طبرسی با بیان اینکه مسئولان در آستانه نوروز فکری برای تامین معیشت و مهار گرانی در بازار شب عید کنند، تصریح کرد: وعده‌های مسئولان برای برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم عملیاتی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تسلیت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌زودی انتقام سختی از ایادی استکباری می‌گیرد و اقدام شوم ددمنشان را بی پاسخ نخواهد گذاشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.